loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ 92 , دانلود فول آلبوم
Reza بازدید : 825 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

متن ترانه من واست جون میدم از شهاب رمضان :

خورشید من باش واسه روزای سرد زندگی

بزار با عشقت آروم بگیره دل به سادگی

میسوزه قلبم ولی کنار تو خاموشم

بارون عشقه، مث آبه روی آتیشم

روزام تنها با عشق تو سر میشه

♫♫♫

باورش سخته اینکه عاشق اینجوری که قلبمون نزدیکه

من واست جون میدم

معنی احساسو از چشات فهمیدم

♫♫♫

♫♫♫

باور کن تو همه دنیامی

با من باش تویی که رویامی

ثابت کن عاشق میمونی

قدر این احساسو میدونی

☺☺☺

این احساس عشقه عادت نیست

دل کندن از تو راحت نیست

راحت نیست از تو دل کندن

لحظه هام بوی تورو میدن

باورش سخته اینکه عاشق اینجوری که قلبمون نزدیکه

من واست جون میدم

معنی احساسو از چشات فهمیدم

 

 


   اهنگ 320 دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم 320 حجم اهنگ : 6.89 مگابایت
   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
   حجم 128 حجم اهنگ : 2.80 مگابایت
   منبع منبع : وب سایت تک ملودی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 1,307
  • بازدید سال : 5,633
  • بازدید کلی : 165,901
  • کدهای اختصاصی